Στην Σκιάθο ο ιδιοκτήτης της Γαλατασαράι ~ Πικάντικο - όλα για ενημέρωση και για την επικαιρότητα του internet

Κυριακή 7 Ιουλίου 2013

Στην Σκιάθο ο ιδιοκτήτης της Γαλατασαράι


Στην Σκιάθο βρίσκεται ο ιδιοκτήτης της Γαλατασαράι με την Ελληνίδα σύζυγό του η οποία εκδηλώνει πάντα την αγάπη της για την Ενωση...
Με μία πολυτελή θαλαμηγό ο Ουνάλ Αγσιάλ, που αποτελεί τον ιδιοκτήτη της Γαλατασαράι συντροφιά με τη σύζυγό του, την Ελληνίδα Φανή Γραμματικογιάννη, κάνει περιοδεία στα ελληνικά νησιά κάτι που αποτελεί λατρεμένη συνήθεια του ζεύγους κάθε καλοκαίρι...
Η κα Γραμματικογιάννη δεν έχει κρύψει το γεγονός ότι είναι πολύ θερμή οπαδός της ΑΕΚ και μάλιστα όπου σταθεί κι όπου βρεθεί εκδηλώνει προς ανθρώπους που τυγχάνει να πιάσει διάλογο την αγάπη της για την Ενωση. Το ίδιο έκανε και τώρα στην Σκιάθο που βρίσκεται με το σύζυγό της.
Πιο συγκεκριμένα η... Σουλτάνα της ''Γαλατά'' αφού πρώτα κανόνισε να «παρκάρει» το φουσκωτό της σε μία μίνι μαρίνα μπροστά από το υπέροχο ξενοδοχείο «Golden King» συνομίλησε για να κανονίσει κάποιες προσωπικές της λεπτομέρειες και δεν παρέλειψε όταν ρωτήθηκε (μια και το έφερε η κουβέντα) να επαναλάβει την λατρεία της για την ΑΕΚ.
«Εμένα ο σύζυγός μου είναι ο ιδιοκτήτης της Γαλατασαράι, αλλά εγώ το έχω ξεκαθαρίσει προς όλους ότι αγαπώ και υποστηρίζω την Αθλητική Ενωση Κωνσταντινουπόλεως, έτσι είναι και το ξέρουν όλοι ότι εγώ είμαι ΑΕΚ», ήταν τα λόγια της και φυσικά αυτό που εξέπληξε ευχάριστα τον Ενωσίτη συνομιλητή της ήταν το γεγονός ότι δεν είπε απλά ΑΕΚ, αλλά Αθλητική Ενωση Κωνσταντινουπόλεως...

0 σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...