Ελισάβετ Σπανού για Δημήτρη Αλεξάνδρου: "Έκανα ένα λάθος. Αισθάνθηκα ΠΡΟΔΩΜΕΝΗ! ~ Πικάντικο - όλα για ενημέρωση και για την επικαιρότητα του internet

Τρίτη 25 Ιουνίου 2013

Ελισάβετ Σπανού για Δημήτρη Αλεξάνδρου: "Έκανα ένα λάθος. Αισθάνθηκα ΠΡΟΔΩΜΕΝΗ!



Η Ελισάβετ Σπανού ήταν σήμερα στην παρέα του "Πρωινό mou" και όπως ήταν αναμενόμενο ρωτήθηκε για το επεισόδιο με τον Δημήτρη Αλεξάνδρου, ο οποίος διέψευσε μιλώντας σε περιοδικό, ότι είχαν σχέση...!
"Αισθάνθηκα και απόρριψη και προδωμένη, δεν ήταν ευχάριστο. Ένιωσα όπως θα ένιωθε οποιαδήποτε γυναίκα...". Ο Γιώργος Λιάγκας ρώτησε "Εσύ γιατί βγήκες και μίλησες αν δεν είχες...δέσει το γάιδαρό σου";
Η τραγουδίστρια παραδέχθηκε το λάθος της: "Έχεις δίκιο! Εκεί ήταν το λάθος μου. Εγώ είπα αυτό που ένιωσα. Λάθος μου, αλλά δεν έχω πει ότι δεν κάνω και λάθη ποτέ..."."Εγώ είχα την αίσθηση ότι είχα σχέση...."!
Στη κουβέντα πήραν μέρος και ο Δημήτρης Ουγγαρέζος με την Φαίη Σκορδά, αλλά και την...έμπειρη, Βίκυ Παγιατάκη! Η κουβέντα πήρε μετά άλλες διαστάσεις, αφού αντάλλαξαν απόψεις περί σχέσεων και one night stand, όπου ο Γιώργος Λιάγκας βγήκε...ντεμοντέ. όπως είπε ο Δημήτρης!

0 σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...