Άρον άρον εγκατέλειψε το στούντιο η Ελένη Μενεγάκη! ~ Πικάντικο - όλα για ενημέρωση και για την επικαιρότητα του internet

Τρίτη 11 Δεκεμβρίου 2012

Άρον άρον εγκατέλειψε το στούντιο η Ελένη Μενεγάκη!



Λίγα λεπτά με την έναρξη της σημερινής εκπομπής, η Ελένη Μενεγάκη βρέθηκε να εγκαταλείπει τρέχοντας το στούντιο ζητώντας να πέσουν διαφημίσεις!
Η Ελένη έτρεχε να προλάβει να αλλάξει, καθώς, η εγγραφή του πρωτοχρονιάτικου επεισοδίου με τον Νίκο Κουρκούλη είχε καθυστερήσει πολύ και αναγκάστηκαν να βγουν ζωντανά σε κλίμα εορταστικό! Η παρουσιάστρια αποφάσισε τα πρώτα λεπτά της σημερινής εκπομπής να δείξει στο τηλεοπτικό κοινό μέρος από το εορταστικό που ετοίμασαν με τον τραγουδιστή, πριν τον πάρει και φύγουν.
Μετά τις διαφημίσεις η Ελένη επέστρεψε με άλλα ρούχα και εξήγησε τι ακριβώς είχε συμβεί.

0 σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...