Της έκαναν έκτρωση με το ζόρι ~ Πικάντικο - όλα για ενημέρωση και για την επικαιρότητα του internet

Σάββατο 5 Οκτωβρίου 2013

Της έκαναν έκτρωση με το ζόρι

Untitled-4


Μοιάζει να είναι σενάριο ταινίας φαντασίας αλλά πρόκειται για πραγματικό περιστατικό στην Κίνα του 2013.


Ενώ η 33χρονη Liu Xinwen κοιμόταν στο σπίτι της, οι αρχές εισέβαλαν χωρίς άδεια κατά τη διάρκεια της νύχτας, την απήγαγαν και την υπέβαλαν σε έκτρωση και ενώ διένυε τον 6ο μήνα της εγκυμοσύνης της.


Όταν συνήλθε διαπίστωσε ότι δίπλα στο κρεβάτι της υπήρχε…
ένας πορτοκαλί κάδος που μέσα οι γιατροί είχαν τοποθετήσει το νεκρό έμβρυο για να το δείξουν στη μητέρα!



«Μπήκαν νυχτιάτικα στο σπίτι μας, με έσυραν σαν ζώο από το κρεβάτι, με έβαλαν σε ένα όχημα, με πήγαν στο νοσοκομείο και μου έκαναν μια ένεση για να αποβάλλω».


Ο σύζυγος της μίλησε στο Sky News και ομολόγησε ότι ήταν αδύνατον να βοηθήσει την τρομοκρατημένη γυναίκα καθώς δώδεκα αστυνομικοί την κρατούσαν καθηλωμένη. «Η γυναίκα μου ήταν ξαπλωμένη στο κρεβάτι του νοσοκομείου.


Την ρώτησα αν της έκαναν ένεση και μου είπε ναι. Την ρώτησα επίσης αν ένιωθε το μωρό στην κοιλιά της. Μου είπε πως όχι. Μετά από αυτό δεν άντεχα να βλέπω τη γυναίκα μου να κλαίει. Βγήκα έξω». Το ζευγάρι έχει ένα γιο 10 ετών που περίμενε με χαρά τον ερχομό του νέου μωρού.


Η 33χρονη γυναίκα σε συνέντευξη που παραχώρησε είπε: «Συγγνώμη μωρό μου. Δεν ήταν γραφτό μας να συναντηθούμε σε αυτή τη ζωή».


Το περιστατικό δεν είναι πρωτοφανές. Με το πρόσχημα του ελέγχου του πληθυσμού η Κίνα ακολουθεί αυτή την τακτική από το 1979.



Της έκαναν έκτρωση με το ζόρι

0 σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...