Σταμάτης Κόκοτας: «Μου πρότειναν 50 εκατ. για να ξυρίσω τις φαβορίτες μου»! ~ Πικάντικο - όλα για ενημέρωση και για την επικαιρότητα του internet

Δευτέρα 20 Μαΐου 2013

Σταμάτης Κόκοτας: «Μου πρότειναν 50 εκατ. για να ξυρίσω τις φαβορίτες μου»!



Μία αποκαλυπτική συνέντευξη στον δημοσιογράφο Γιάννη Χατζηγωργίου έδωσε ο Σταμάτης Κόκοτας και όπως ήταν αναμενόμενο μίλησε για το σημείο κατατεθέν του, τις φαβορίτες του.
"Κάποια στιγμή, μια πολύ γνωστή εταιρεία ξυριστικών μου είχε κάνει πρόταση να ξυρίσω τις φαβορίτες μου έναντι του ποσού των 50 εκατομμυρίων, προκειμένου να λανσάρει τα ξυραφάκια της. Τους απάντησα να τους δώσω εγώ τα 50 εκατομμύρια που μου έδιναν εκείνοι και να τους πάω στην πλατεία Ομονοίας, τότε που υπήρχε εκεί σιντριβάνι, να τους βάλω μέσα και να τους κάνω μπάνιο. Αλίμονο αν έκανα τέτοιο πράγμα! Είναι θέμα αξιοπρέπειας! Κάποιος θα σκεφτόταν «σιγά, σε έναν χρόνο θα ξαναμεγάλωναν οι φαβορίτες!». Δεν είναι έτσι. Γιατί αύριο θα ‘ρθουν και θα σου πουν «βγάλε τώρα και τα ρούχα σου, γιατί τόσο αξίζεις!»", αποκάλυψε ο σπουδαίος ερμηνευτής, αποδεικνύοντας ότι στη ζωή δεν ξεπωλούνται όλα για το χρήμα.
Κάποια πράγματα είναι... αδιαπραγμάτευτα! Θέματα τιμής!

0 σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...