Σοκάρει γνωστός Έλληνας celebrity: "Έπιασα τη γυναίκα μου στο κρεβάτι με άλλον"!!! ~ Πικάντικο - όλα για ενημέρωση και για την επικαιρότητα του internet

Τετάρτη 30 Οκτωβρίου 2013

Σοκάρει γνωστός Έλληνας celebrity: "Έπιασα τη γυναίκα μου στο κρεβάτι με άλλον"!!!

skarmoutsos


Ο Έλληνας celecrity εξομολογήθηκε ότι έπιασε τη γυναίκα του επ’ αυτοφώρω. Γνωρίζοντας ότι ήταν στο σπίτι με άλλον άντρα, μπήκε με φόρα μέσα με το αυτοκίνητο, ενώ στη συνέχεια έκανε όπισθεν και έφυγε.


Μάλιστα ο ίδιος δεν διστάζει να αποκαλύψει πως έχει φύγει με σπασμένα δόντια. σαγόνι και χέρια από καυγά! Ο λόγος για τον Δημήτρη Σκαρμούτσο, ο οποίος “άνοιξε” την καρδιά του στο περιοδικό “ΟΚ!” αποκαλύπτοντας τις αταξίες που έκανε μικρός!


Σου έχει τύχει να μπλέξεις σε καυγάδες;


«Πάρα πολλές φορές. Όπως είπα και προηγουμένως, είναι θέμα τύχης ότι είμαι ακόμα ζωντανός. Γιατί έπινα πολύ, έκανα και χρήση ναρκωτικών και από ένα σημείο και μετά είχα σαλτάρει. Όταν είσαι 20 χρονών, μόνος σου στην Αμερική και καταφέρνεις να βγάζεις και χρήματα, δεν είναι δύσκολο να ξεφύγεις κάποια στιγμή- πόσο μάλλον εκείνη την εποχή- και να τα ισοπεδώσεις όλα.


Μου έχει τύχει να μπεχτώ σε καυγά και να φύγω με σπασμένα δόντια, χέρια και σαγόνι. Αλλά όλα αυτά ήταν απίστευτες εμπειρίες, που με έμαθαν να μη φοβάμαι. Όταν ήθελα κάτι, το έκανα, χωρίς να σκέφτομαι τις συνέπειες…


Το να μπλεχτείς σε μια φασαρία, να σε πιάσουν τα ΜΑΤ και να βρεθείς στο αστυνομικό τμήμα ήταν σχεδόν καθημερινό φαινόμενο. Έχω φάει πολύ ξύλο επειδή τη 17η Νοέμβρη πήγα στο Πολυτεχνείο. Έχω πετάξει νεράτζια με ξυραφάκι. Αλλά οι φασαρίες τότε είχαν ιδεολογική βάση.



Τότε ήμουν πανκ. Κυκλοφορούσα με ξυρισμένο κεφάλι και μοικάνα και ήξερα ότι αν περνούσα από τη Σόλωνος που ήταν το στέκι των skinheads θα έτρωγα πολύ ξύλο. Το αστείο είναι ότι με έναν από τους skinheads που κυνηγούσαν να με δείρουν, συναντήθηκα έπειτα από χρόνια στο MEGA, είναι παραγωγός και του βάφτισα και το παιδί…».


Υπήρξες άπιστος στις σχέσεις σου;


«Ναι πολύ. Μου έχει τύχει να το καταλάβουν, όπως το αντιλαμβανόμουν και εγώ όταν συνέβαινε και μου έχει συμβεί να πιάσω την κοπέλα μου απ’αυτοφώρω. Αλλά όλα αυτά είναι εμπειρίες!


Μου είχαν πει ότι η κοπέλα μου με απατούσε, το τσέκαρα και μια μέρα που ήξερα ότι ήταν με άλλον στο σπίτι, πήρα το αμάξι, έβαλα πρώτη και μπήκα με φόρα μέσα. Ευτυχώς στην Αμερική, δεν χρησιμοποιούν μπετόν, αλλά γυψοσανίδες. Διέλυσα όλη την πρόσοψη και στη συνέχεια έβαλα όπισθεν και έφυγα»!



Σοκάρει γνωστός Έλληνας celebrity: "Έπιασα τη γυναίκα μου στο κρεβάτι με άλλον"!!!

0 σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...