Ακρωτηριασμένο μοντέλο δίνει μαθήματα ζωής ~ Πικάντικο - όλα για ενημέρωση και για την επικαιρότητα του internet

Δευτέρα 7 Οκτωβρίου 2013

Ακρωτηριασμένο μοντέλο δίνει μαθήματα ζωής

montelo

Έφταναν μόλις λίγα λεπτά ατυχίας για να αλλάξει μια για πάντα η ζωή ενός 24χρονου μοντέλου από την Βρετανία που έχασε το πόδι της την πρώτη μέρα των διακοπών της σε τροχαίο ατύχημα έξω από το Rockefeller Centre στη Νέα Υόρκη.

 Η νεαρή Βρετανίδα έχασε το πόδι της όταν έπεσε πάνω της ένα ταξί, την πρώτη ημέρα των διακοπών της στην πόλη. Ο οδηγός του ταξί δεν είχε άδεια και το ατύχημα συνέβη όταν, ενώ τσακωνόταν με έναν ποδηλάτη, αντί να πατήσει το φρένο πάτησε γκάζι.

Η Keshia Warren ξέσπασε σε λυγμούς ενώ επιχειρούσε απελπισμένα να σταματήσει την αιμορραγία από τα πόδια της φίλης της με… ένα λουρί σκύλου που της έδωσε ένας περαστικός.

Λίγους μήνες μετά τον ακρωτηριασμό του αριστερού της ποδιού, η νεαρή φοιτήτρια και μοντέλο, δίνει μαθήματα ζωής και προσπαθεί να εμψυχώσει όσους αντιμετωπίζουν προβλήματα με ακρωτηριασμούς.

«Δεν μπορώ να οδηγήσω μέχρι να μου φέρουν το τεχνητό μέλος και δεν μπορώ εύκολα να κάνω κάτι χωρίς βοήθεια. Όμως τίποτα δεν σου χαρίζεται στη ζωή και είμαι ήδη πολύ τυχερή που είμαι ζωντανή. Ευγνωμονώ το Θεό μόνο και μόνο που είμαι εδώ και αυτό μου φτάνει.»


Ακρωτηριασμένο μοντέλο δίνει μαθήματα ζωής

0 σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...