Ο Γκλέτσος αποκάλυψε στην Ελένη πόσο ''παίρνει'' ο ως Δήμαρχος! ~ Πικάντικο - όλα για ενημέρωση και για την επικαιρότητα του internet

Τρίτη 1 Οκτωβρίου 2013

Ο Γκλέτσος αποκάλυψε στην Ελένη πόσο ''παίρνει'' ο ως Δήμαρχος!

Σήμερα η Ελένη Μενεγάκη είχε καλεσμένο τον Δήμαρχο Στυλίδας, Απόστολο Γκλέτσο.Ο Απόστολος μίλησε για την οικονομική κρίση, που τον οδήγησε στο να επιτρέψει στο πατρικό του, την εντεκάχρονη κόρη του, την ηλικία του και τη ζωή που κάνει στον τόπο του! Η Ελένη αυθόρμητα τον ρώτησε πόσα παίρνει ως Δήμαρχος και ο Απόστολος δίχως κανένα δισταγμό της πάντησε: «1.400 ευρώ». Η δε Ελένη απόρησε: «Καθαρά;» και ο Δήμαρχος Στυλίδας γέλασε:» «Καθαρά. Ναι καθαρά... Κοιτάς να μειώσεις τα έξοδά σου όσο μπορείς, γι' αυτό μένω με τους δικούς μου και το απολαμβάνω. Απολαμβάνω την φροντίδα της μάνας μου»! Μάλιστα η παρουσιάστρια δεν δίστασε να τον ρωτήσει πόσο χρονών είναι και ο Απόστολος απάντησε «47 είμαι. Είμαι γεννημένος το 67». Ε, η Ελένη που είναι καλή στα μαθηματικά του είπε: «Δεν τα λες καλά... είσαι του '67 και είσαι 47;», της απάντησε «46 είμαι» και γέλασαν! Ο Δήμαρχος είπε πως είναι ήρεμος και τώρα πια δεν θέλει να... «χαστουκίσει» την ζωή!

0 σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...