Οι συγγενείς του Ρουπακιά θέλουν να πιάσουν από το λαιμό τον Κασιδιάρη!!! Ποιος είναι ο λόγος που σκοτώνονται;;; ~ Πικάντικο - όλα για ενημέρωση και για την επικαιρότητα του internet

Τρίτη 1 Οκτωβρίου 2013

Οι συγγενείς του Ρουπακιά θέλουν να πιάσουν από το λαιμό τον Κασιδιάρη!!! Ποιος είναι ο λόγος που σκοτώνονται;;;

roupakias


Στις ευθύνες αλλά και στον ρόλο του Ηλία Κασιδιάρη αναφέρονται συγγενείς του Γιώργου Ρουπακιά, με αφορμή τη … στάση του μετά τη δολοφονία Παύλου Φύσσα.

Σύμφωνα με τους τηλεφωνικούς διαλόγους που έχουν καταγραφεί και αναφέρει σήμερα η Καθημερινή, συγγενείς του Ρουπακιά επικρίνουν τον Ηλία Κασιδιάρη λέγοντας: «Ηθελα να τον πιάσω από τον λαιμό (σ.σ. τον Κασιδιάρη) και να του πω: Ρε κερατά μου, ποιος τους εκπαίδευσε γι’ αυτό το θέμα, ποιος τους είπε να γίνονται δολοφόνοι.

Εσύ τους έκανες και εσύ ο ίδιος αυτή τη στιγμή τούς απαρνείσαι. Εγώ, αν ήμουν στη θέση του Γιώργου, θα είχα ανοίξει το στόμα μου και θα τους είχα κάψει και ας πέθαινα. Θα άνοιγα το στόμα μου και θα τα έλεγα με το νι και με το σίγμα και ας με σκοτώνανε. Αλλά θα τους ξεφτίλιζα, θα τους έβγαζα, θα τους ξεμπρόστιαζα».



Οι συγγενείς του Ρουπακιά θέλουν να πιάσουν από το λαιμό τον Κασιδιάρη!!! Ποιος είναι ο λόγος που σκοτώνονται;;;

0 σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...