Διάσημος καλλιτέχνης εξομολογείται: "Ήμουν έμπορος ναρκωτικών" ~ Πικάντικο - όλα για ενημέρωση και για την επικαιρότητα του internet

Τετάρτη 2 Οκτωβρίου 2013

Διάσημος καλλιτέχνης εξομολογείται: "Ήμουν έμπορος ναρκωτικών"

Το όνομά του φιγουράρει πίσω από τις μεγαλύτερες επιτυχίες και είναι διάσημος για το ταλέντο του, την επιχειρηματικότητα, αλλά και τη σύζυγό του. Ο Jay-Z έδωσε συνέντευξη στο Vanity Fair και όταν τον ρώτησαν πώς κατάφερε να είναι τόσο επιτυχημένος στα επιχειρηματικά του σχέδια, ο ίδιος αποκάλυψε για τον εαυτό του πράγματα που δεν περιμέναμε: "Γνωρίζω πολύ καλά από προϋπολογισμούς, γιατί κάποτε ήμουν έμπορος ναρκωτικών. Τη δεκαετία του ’80 πουλούσα κοκαΐνη στους δρόμους της Νέας Υόρκης", είπε στο δημοσιογράφο ο οποίος προφανώς και σοκαρίστηκε. Στη συνέχεια όμως τόνισε ότι το έκανε για βιοποριστικούς λόγους και ότι δεν το λέει με καμάρι. "Έχω μετανιώσει που υπήρξα κι εγώ μέρος της μάστιγας των ναρκωτικών, αλλά τότε, το μόνο που σκεφτόμουν ήταν τα χρήματα που έβγαζα. Μέχρι πρόσφατα δεν είχα συνειδητοποιήσει τις επιπτώσεις που έχουν οι ουσίες σε μια κοινωνία".

0 σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...