Αθηνά Οικονομάκου: Μάθε το ύψος της και τα κιλά της ~ Πικάντικο - όλα για ενημέρωση και για την επικαιρότητα του internet

Κυριακή 8 Σεπτεμβρίου 2013

Αθηνά Οικονομάκου: Μάθε το ύψος της και τα κιλά της


Η Αθηνά Οικονομάκου έδωσε μια αποκαλυπτική συνέντευξη στο queen.gr.

Φροντίζεις το σώμα σου;
"Δυστυχώς καθόλου και θα έπρεπε σιγά- σιγά αρχίσω γιατί όσο μεγαλώνω με εγκαταλείπει. Αυτό το χειμώνα θα προσπαθήσω να βάλω τη γυμναστική στο πρόγραμμα, γιατί είναι πολύ δύσκολο λόγω δουλειάς."

Πότε έκανε τελευταία φορά δίαιτα;
"Δεν έχω κάνει ποτέ, αντίθετα προσπαθώ να πάρω κιλά γιατί χάνω πολύ εύκολα και παίρνω δύσκολα που είναι και αυτό μεγάλο πρόβλημα, γιατί αν είσαι ήδη στο όριο αρχίζεις να έχεις αδυναμία, να πονάνε τα κόκαλά σου, δεν είναι ωραίο. Τώρα τελευταία πέρασα και βρογχίτιδα και έχω χάσει 3 κιλά και αισθάνομαι τρομερή αδυναμία."

Πόσα κιλά είσαι και τι ύψος έχεις;
"Είμαι 1.68μ. και είμαι 50 κιλά"

Την ηλικία σου τη λες ή θα ήθελες ιδανικά να μην την ξέρουμε;
"Είμαι 27 και πραγματικά δεν έχω λόγο να την κρύψω. Δεν με αφορά αυτός ο τρόπος σκέψης. Τώρα μεγαλώνοντας μπορεί να αλλάξω γνώμη."

Ποια θεωρείς την πιο όμορφη γυναίκα;
"Δεν το έχω σκεφτεί... νομίζω τη Charlize Theron."

Υπήρχε εποχή που ξόδευες πολλά για ρούχα;
"Πλέον λόγω κρίσης δυσκολεύομαι, κρατιέμαι και ψωνίζω με μέτρο. Παλιότερα ξόδευα αρκετά γιατί μου αρέσουν πολύ τα παπούτσια και οι τσάντες."

Έχεις πολύ ιδιαίτερο τραγούδι στο κινητό σου όταν σε καλεί κάποιος. (σ.σ ακούγεται το "Diamond are a girls best friend" της Marilyn Monroe)
"Είναι κλασικό κομμάτι και το έχω πολλά χρόνια. Μπορεί και 5 και κάθε φορά λέω θα το αλλάξω και όλο το ξεχνάω."

Σ' αρέσουν τα κοσμήματα, ή απλώς σαν γυναικά σε ενδιαφέρει μόνο το μονόπετρο;
"Καμία σχέση, το αντίθετο θα έλεγα, και όσο αφορά το γάμο, ναι όντως κάποια στιγμή θα με ενδιέφερε, αλλά όχι το μονόπετρο."

Είσαι ερωτευμένη αυτή τη εποχή;
"Ας πούμε ότι είμαι μια χαρά"

0 σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...