Κώστας Πρέκκας: «Η Μελίνα δεν άξιζε τον θαυμασμό μου και ο μύθος της ήταν γελοίος» ~ Πικάντικο - όλα για ενημέρωση και για την επικαιρότητα του internet

Τρίτη 10 Σεπτεμβρίου 2013

Κώστας Πρέκκας: «Η Μελίνα δεν άξιζε τον θαυμασμό μου και ο μύθος της ήταν γελοίος»


Ο Κώστας Πρέκκας δεν δίνει συχνά συνεντεύξεις. Όταν, όμως, αποφασίσει να δώσει γίνεται ντόρος. Έτσι συνέβη και αυτή τη… φορά που μίλησε στην εφημερίδα Πρώτο Θέμα.
Μεταξύ άλλων ο γνωστός ηθοποιός ρωτήθηκε με αφορμή τα όσα ακούστηκαν το τελευταίο διάστημα και για την Μελίνα Μερκούρη, δίνοντας τη δική του απάντηση σχετικά με τον μύθο που δημιουργήθηκε γύρω από αυτή τη γυναίκα. Ακόμη, απάντησε στο κατά πόσο η θητεία της ως Υπουργός Πολιτισμού βοήθησε τον καλλιτεχνικό χώρο και έλυσε τα προβλήματά του.
«Η Μελίνα δεν άξιζε ούτε καν τον θαυμασμό μου και ο μύθος της είναι ένας γελοίος μύθος που σε καμία περίπτωση δεν ανταποκρίνεται στην πραγματικότητα. Κατά πρώτον ήταν κάκιστη ηθοποιός και κατά δεύτερον , ως Υπουργός Πολιτισμού κατέστρεψε το θέατρο. Το να κάνεις τα χατίρια κάποια πολιτικής κλίκας είναι τραγικό. Έκανε 2-3 τραγικές ταινίες, ερωτεύτηκε έναν πολύ μεγάλο σκηνοθέτη και από εκεί και πέρα την έχουμε καπελωθεί όλοι οι Έλληνες. Η Μελίνα έκανε πολύ κακό στην Ελλάδα».
Πρόσφατα και η Ροζίτα Σώκου εξέφρασε την άποψη πως η Μελίνα Μερκούρη δεν ήταν καλή ηθοποιός. Για την ακρίβεια μιλώντας στο περιοδικό ΕΓΩ, είχε πει: «Η Μελίνα Μερκούρη ήταν πολύ κακή ηθοποιός. Έκανε νάζια επί σκηνής. Όταν την έβλεπα να παίζει, ντρεπόμουν που ήμουν γυναίκα».

0 σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...