Η 29χρονη καλλονή που παραμένει παρθένα ~ Πικάντικο - όλα για ενημέρωση και για την επικαιρότητα του internet

Σάββατο 28 Σεπτεμβρίου 2013

Η 29χρονη καλλονή που παραμένει παρθένα


Πιο δύσκολη ακόμα και από την προπόνηση για τους Ολυμπιακούς Αγώνες χαρακτηρίζει η.. Αμερικανίδα αθλήτρια Lolo Jones την επιλογή της να μείνει μακριά από προγαμιαίες σχέσεις διατηρώντας την αγνότητά της για τον άνδρα με τον οποίο θα ενώσει τη ζωή της.
Η 29χρονη εξήγησε, μιλώντας σε τηλεοπτική εκπομπή, πως δεν πιστεύει στο σεξ πριν το γάμο και πως η επιλογή της αυτή τη δυσκολεύει πολύ να βρει φίλο.
«Το να είμαι παρθένα είναι το πιο δύσκολο πράγμα που έχω κάνει στη ζωή μου, πιο δύσκολο κι απότην αποφοίτηση από το Κολέγιο», είπε και πρόσθεσε: «Όταν ήμουν 22, 24, ήταν χαριτωμένο. Αλλά από τα 24 έως τα 29 δεν είναι πια.
Δέχεσαι πολλή κριτική και πολλοί άνδρες δεν ανταποδίδουν τα τηλεφωνήματά μου όταν το μαθαίνουν».
Αφοσιωμένη χριστιανή, η Jones είχε δηλώσει το 2010 στο περιοδικό Women’s Health πως ακούει πολλή χριστιανική μουσική για να παραμένει ήρεμη τις περιόδους που προπονείται.
Αναζητώντας σύντροφο, η Lolo αποκάλυψε πως επισκέπτεται πολλές ιστοσελίδες γνωριμιών ενώ έχει λογαριασμό και στο Twitter στην προσπάθειά της να βρει φίλο. Άλλωστε μέσω του Twitter ανακοίνωσε στους 55.000 χρήστες που την ακολουθούν πως παραμένει αγνή.
«Δύο πράγματα σου συμβούν όταν πεις σε έναν άνδρα πως είσαι παρθένα. Τους το λες και σου λένε ‘το σέβομαι’ αλλά εσύ βλέπεις στα μάτια τους πως σκέφτονται ‘λέει ψέματα’. Και όταν το ξανασυζητήσεις έπειτα από κάποιο διάστημα, σκέφτονται ‘ωχ, έλεγε αλήθεια, ώρα να φεύγω».
Η Jones παραδέχθηκε πως έχουν υπάρξει… πειρασμοί στο παρελθόν, στο θέμα του σeξ. «Είχα πολλές ευκαιρίες, σας παρακαλώ καταλάβετε πως αυτό το ταξίδι ήταν δύσκολο. Απλά δεν πιστεύω σε αυτό, είναι ένα δώρο που θέλω να κάνω στον σύζυγό μου», είπε.


0 σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...