Σχέδια του ΟΣΕ για ενίσχυση της παρουσίας του στο Βόλο ~ Πικάντικο - όλα για ενημέρωση και για την επικαιρότητα του internet

Τετάρτη 3 Ιουλίου 2013

Σχέδια του ΟΣΕ για ενίσχυση της παρουσίας του στο Βόλο



Σοβαρά θέματα που σχετίζονται με την ανάπτυξη των υπηρεσιών του ΟΣΕ στο Βόλο και τη λειτουργία της πόλης, τέθηκαν επί τάπητος κατά τη διάρκεια σύσκεψης που πραγματοποιήθηκε σήμερα στα κεντρικά γραφεία του ΟΣΕ στην Αθήνα, υπό τον Πρόεδρο και Διευθύνοντα Σύμβουλο του Οργανισμού κ. Παν. Θεοφανόπουλο. Στη σύσκεψη συμμετείχαν η Υφυπουργός Υγείας και βουλευτής Μαγνησίας Ζ.Μακρή, οι βουλευτές Α.Μεϊκόπουλος, Μ.Χρυσοβελώνη και Π.Μουτσινάς, ο Αντιδήμαρχος Βόλου Δ.Δερβένης εκ μέρους του Δημάρχου Π.Σκοτινιώτη, καθώς επίσης ο Διευθυντής Κυκλοφορίας του ΟΣΕ Κ.Χρυσάγης, ο Πρόεδρος της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Εργαζομένων Θ.Λεβέντης και ο Πρόεδρος του Συνδέσμου Σιδηροδρομικών Θεσσαλίας Δ.Νικολάου.
Έχοντας ενιαία στάση και σύγκλιση απόψεων, οι τοπικοί φορείς εξέφρασαν την αντίθεσή τους στην κατάργηση διοικητικών υπηρεσιών του Βόλου και τη μεταφορά τους στη Λάρισα, τονίζοντας ότι είναι εύλογη η ανησυχία, όχι μόνο των εργαζομένων στον σιδηρόδρομο, αλλά ολόκληρης της τοπικής κοινωνίας, όσον αφορά τις προοπτικές για το μέλλον. Απαντώντας ο κ.Θεοφανόπουλος ανακοίνωσε ότι εντός των επόμενων μηνών, με απόφαση της διοίκησης, πρόκειται να δημιουργηθεί οργανική μονάδα στο υψηλότερο δυνατό επίπεδο διοίκησης, κατά πάσα πιθανότητα στο επίπεδο του τομέα, στην οποία θα ενταχθούν οι υπηρεσίες του Βόλου. Παράλληλα, στο πλαίσιο των μελλοντικών σχεδίων αναδιάρθρωσης του Οργανισμού, προωθείται η ενίσχυση της παρουσίας του ΟΣΕ στο Βόλο. Συγκεκριμένα, σύμφωνα με τον κ.Θεοφανόπουλο, σχεδιάζεται να παραμείνει στο Βόλο το αντικείμενο συντήρησης και διαχείρισης της γραμμής και, επίσης, να διατηρηθεί ένα τμήμα υπηρεσιών υποστήριξης του τροχαίου υλικού που θα παραμείνει στον ΟΣΕ μετά τη μελλοντική του αναδιάρθρωση.
Οι εκπρόσωποι των τοπικών φορέων και των εργαζομένων δήλωσαν ικανοποιημένοι από τη λύση που προωθείται, εκφράζοντας την ελπίδα ότι θα αποφευχθούν έτσι δυσάρεστες συνέπειες για την περιοχή. Σε κάθε περίπτωση, τόνισαν ότι είναι αποφασισμένοι να διεκδικήσουν δυναμικά την αναβάθμιση των παρεχομένων σιδηροδρομικών υπηρεσιών και του δικτύου, υπενθυμίζοντας ότι η μεγάλη βιομηχανική και εμπορική ανάπτυξη του Βόλου στις αρχές του περασμένου αιώνα στηρίχθηκε πρωτίστως στο σιδηρόδρομο και το λιμάνι.
Άλλα θέματα που τέθηκαν στη συνάντηση ήταν η ηλεκτροκίνηση της σιδηροδρομικής γραμμής Βόλου-Λάρισας, η σύνδεση του λιμανιού με το σιδηροδρομικό δίκτυο, το τρενάκι του Πηλίου και η σύνδεση των ΒΙ.ΠΕ. Αλμυρού και Βόλου με τον σιδηρόδρομο. Για το πρώτο, ο κ.Θεοφανόπουλος ενημέρωσε τους τοπικούς φορείς ότι προχωρούν χωρίς προβλήματα οι σχετικές διαδικασίες μετά τη δημοπράτηση της α΄ φάσης, ενώ την ίδια ώρα βρίσκεται σε εξέλιξη η εκπόνηση των απαραίτητων μελετών για τη δημοπράτηση της β΄ φάσης, η οποία όμως αποτελεί αντικείμενο της ΕΡΓΟΣΕ. Στόχος είναι, παράλληλα με την α΄φάση (αφορά την κατασκευή της υποδομής) να προχωρήσει και η β΄φάση (ηλεκτροδότηση), ώστε η υλοποίηση του έργου να προχωρήσει ολοκληρωμένα και στο σύνολό της.
Όσον αφορά τη σύνδεση του λιμανιού με το σιδηροδρομικό δίκτυο, ο κ.Θεοφανόπουλος υποστήριξε ότι στην περίπτωση του Βόλου δεν απαιτούνται μεγάλες παρεμβάσεις και το μόνο που χρειάζεται είναι η κατασκευή ενός δεύτερου κλάδου γραμμής που θα εξυπηρετεί τον β΄προβλήτα. Πρόσθεσε, μάλιστα, ότι η παρέμβαση αυτή προωθείται ήδη από τον ΟΣΕ σε συνεργασία με τον ΟΛΒ.
Για το τρενάκι του Πηλίου, ο Πρόεδρος του ΟΣΕ ανακοίνωσε ότι έχει ενταχθεί στον προϋπολογισμό του Οργανισμού έργο συντήρησης και ανακαίνισης των υποδομών του, ύψους 2,5 εκατομμυρίων ευρώ, ενώ σχεδιάζεται επίσης η τουριστική αξιοποίησή του σε συνδυασμό με τον Οδοντωτό σιδηρόδρομο Διακοπτού – Καλαβρύτων. Όπως συγκεκριμένα ανέφερε, ο ΟΣΕ σκοπεύει να προβάλλει σε ευρωπαϊκά δίκτυα τις δυο αυτές σιδηροδρομικές γραμμές ως κορυφαίους τουριστικούς προορισμούς στην Ελλάδα.
Όσον αφορά, τέλος, τη σύνδεση του σιδηροδρομικού δικτύου με τις ΒΙ.ΠΕ. Αλμυρού και Βόλου, ο κ.Θεοφανόπουλος επισήμανε ότι είναι στα σχέδια του Οργανισμού, αλλά όχι σε άμεσο προγραμματισμό, διότι απαιτούνται μεγάλες χρηματοδοτήσεις.


0 σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...