'ΑΠΑΓΟΡΕΥΩ τη μετάδοση του έργου μου από το ΕΚΤΡΩΜΑ της ΔΗΜΟΣΙΑΣ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗΣ'! Ποιος ΠΑΣΙΓΝΩΣΤΟΣ ΕΝΤΕΧΝΟΣ ΤΡΑΓΟΥΔΙΣΤΗΣ το ξεστόμισε; ~ Πικάντικο - όλα για ενημέρωση και για την επικαιρότητα του internet

Πέμπτη 18 Ιουλίου 2013

'ΑΠΑΓΟΡΕΥΩ τη μετάδοση του έργου μου από το ΕΚΤΡΩΜΑ της ΔΗΜΟΣΙΑΣ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗΣ'! Ποιος ΠΑΣΙΓΝΩΣΤΟΣ ΕΝΤΕΧΝΟΣ ΤΡΑΓΟΥΔΙΣΤΗΣ το ξεστόμισε;


Με δήλωσή του ο Διονύσης Τσακνής κατέστησε σαφές πως θα κινηθεί και νομικά κατά των υπευθύνων της Δημόσιας Τηλεόρασης. Νωρίτερα είχε ενημερωθεί ότι η ΔΤ μετέδιδε αποσπάσματα της δουλειάς του χωρίς την έγκρισή του ιδίου.
Η επιστολή του όπως δημοσιεύθηκε από την ertopen.com:
"Όχι που έβλεπα (έστω και προς στιγμήν) αυτό το τηλεοπτικό έκτρωμα που εκτός των άλλων έχει τα αρχικά μου, (Δ.Τ.) απλώς, φίλοι με ειδοποίησαν, ότι στο πρόγραμμα που πειρατικά εκπέμπει, συμπεριέλαβε ένα αφιέρωμα σε μένα και στη δουλειά μου. Το έγκλημα συνετελέσθη δις.
Θέλω να καταστήσω σαφές στους κυρίους και κυρίες που είναι υπεύθυνοι για τη λειτουργία και κατάρτιση του "προγράμματος" της λεγόμενης Δ.Τ., πως την επόμενη φορά που θα συμβεί κάτι τέτοιο, θα στραφώ νομικά εναντίον τους, όπως και εναντίον των πολιτικών τους προϊσταμένων.
Κάνοντας χρήση του ηθικού μου δικαιώματος, απαγορεύω οποιαδήποτε μετάδοση του έργου μου, απ το εν λόγω τηλεοπτικό μόρφωμα και καλώ όλους τους συναδέλφους μου να κάνουν το ίδιο, με ό,τι μέσα κρίνει ο καθείς σκόπιμο.
Η μόνη Δημόσια τηλεόραση που αναγνωρίζω είναι αυτή που εκπέμπει νόμιμα (έστω διαδικτυακά) υπό την ευθύνη των απολυμένων της 11ης Ιουνίου.
Διονύσης Τσακνής
Συνθέτης - στιχουργός".

0 σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...