ΠΑΣΙΓΝΩΣΤΗ τραγουδίστρια ΔΕΝ πήγε στον γάμο του πατέρα της! ~ Πικάντικο - όλα για ενημέρωση και για την επικαιρότητα του internet

Τρίτη 9 Ιουλίου 2013

ΠΑΣΙΓΝΩΣΤΗ τραγουδίστρια ΔΕΝ πήγε στον γάμο του πατέρα της!


Ο πατέρας της τραγουδίστριας έσπασε τη σιωπή του δύο χρόνια μετά το δεύτερο γάμο του. Δεν του έφυγε η πίκρα.
Ο λόγος για τον πατέρα της Beyonce, Matthew Knowles, ο οποίος μιλώντας στο TMZ και φανερά πικραμένος από τη συμπεριφορά της Beyonce και της Solange, που δεν εμφανίστηκαν στον δεύτερο γάμο του δήλωσε: «Δυστυχώς οι κόρες μου είχαν άλλες υποχρεώσεις και δεν κατάφεραν να έρθουν στον γάμο μου. Δεν πειράζει».
Να σας θυμίσουμε πως το 2011 που η Beyonce αποφάσισε να «απολύσει» τον πατέρα της από μάνατζέρ της και από τότε οι σχέσεις τους δεν είναι και οι καλύτερες.
Τότε η διάσημη τραγουδίστρια για να δικαιολογήσει την απόφασή της είχε πει ότι η επιλογή της ήταν καθαρά επαγγελματική και δεν είχε να κάνει προσωπικά με τον πατέρα της.
«Χώρισα με τον πατέρα μου μόνο επαγγελματικά, όμως θα είναι πατέρας μου για μιας ζωή και τον αγαπώ πάρα πολύ. Είμαι ευγνώμων για όσα μου έχει μάθει. Μεγάλωσα βλέποντας την μητέρα μου και τον πατέρα μου να διοικούν τις επιχειρήσεις τους. Είναι και οι δύο πολύ εργατικοί και θα συνεχίσω να ακολουθώ τα βήματά τους», είπε πει τότε.
Η αλήθεια είναι όμως πως μετά από το διαζύγιο των γονιών της, πατέρας και κόρη απομακρύνθηκαν. Φαίνεται ότι η Beyonce δεν μπορούσε να χωνέψει ότι ο πατέρας της θα παντρευόταν μια γυναίκα δεκατρία χρόνια μικρότερή του.

0 σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...