Μιχάλης Ζαμπίδης: Το σεξ είναι αγχολυτικό! ~ Πικάντικο - όλα για ενημέρωση και για την επικαιρότητα του internet

Τετάρτη 17 Ιουλίου 2013

Μιχάλης Ζαμπίδης: Το σεξ είναι αγχολυτικό!


Καλεσμένος στο Movies & Stars στο MTV Greece, αυτή την Τετάρτη στις 20.00, ο Μιχάλης Ζαμπίδης.
Ο θρυλικός kick boxer αποκαλύπτει μία πλευρά που δεν γνωρίζαμε: Μιλάει για τον έρωτα, τι αναζητά σε μία γυναίκα, πότε υποκύπτει στο φλερτ αλλά και πόσο απαγορευτικό είναι το σεξ πριν από τον αγώνα. Σίγουρα πρόκειται για μια εξομολόγηση στον Γιώργο Σατσίδη που θα συζητηθεί πολύ!
Ο Μιχάλης Ζαμπίδης εξομολογείται πως έχει νιώσει πίεση από γυναίκα! «Σε μία σχέση βίαιος μπορεί να γίνει ο οποιοσδήποτε, αλλά εγώ δεν έχω υπάρξει ποτέ. Εγώ έχω ιδιαίτερες ευαισθησίες. Όταν όμως προετοιμάζεσαι για ένα αγώνα και ζεις το άγχος της προετοιμασίας, τότε είμαι πολύ ευάλωτος σε νεύρα και ο άνθρωπος που έχω δίπλα μου πρέπει να έχει μια ιδιαίτερη αντιμετώπιση ως προς εμένα. Έχω νιώσει πίεση στο φλερτ από γυναίκα. Όταν γίνεται αυτό αισθάνομαι περίεργα γιατί είμαι λάτρης των ισορροπιών και όταν μια γυναίκα παίρνει το ρόλο του άντρα και σε φλερτάρει δυναμικά, με σωστή άμυνα φροντίζω να το αντιμετωπίσω».
Όσον αφορά στην αποχή από το σεξ, ο kick boxer εξομολογείται ότι «Ένας αθλητής όταν φτάνει να αγωνιστεί λεπτομέρειες παίζουν ρόλο στο αν κερδίσει ή αν χάσει. Οι τελευταίες μελέτες λένε ότι ένας άνδρας μπορεί να κάνει σεξ μέχρι και 3 μέρες πριν τον αγώνα του γιατί τόσο απαιτείται για να γίνει πλήρης ορμονική αποκατάσταση και να δράσει σαν αγχολυτικό. Εγώ ακολουθώ αυτό το πρωτόκολλο. Από εκεί και πέρα αφοσιώνομαι στον αγώνα μου. Όσο αισθάνομαι δυνατός και πεινασμένος γι αυτό που κάνω θα συνεχίσω να κάνω αυτό που κάνω. Το βλέπω πολύ ηθικά και αν δεν μπορώ να αντικρίσω τον κόσμο στο στάδιο που βγαίνω και με στηρίζουν τότε θα σταματήσω να το κάνω».
Στη συνέχεια μίλησε για το ενδεχόμενο του γάμου και για την πρόταση που του έγινε για την Αμερική. «Οι γονείς μου δεν με πιέζουν στο να κάνω οικογένεια. Ούτε εγώ το σκέφτομαι στη παρούσα φάση. Έχει γεμίσει ο κόσμος 40αρηδες χωρισμένους με παιδιά που το θεωρώ απαράδεκτο. Πρέπει να είσαι αποφασισμένος και να είσαι έτοιμος όταν πεις ότι κάνεις το βήμα για να παντρευτείς και να δημιουργήσεις οικογένεια.
Μου είχαν κάνει πρόταση να ζήσω στην Αμερική αλλά δεν το έκανα, προτίμησα να μείνω στην Ελλάδα και να δημιουργήσω εδώ το δικό μου σύστημα. Το είχα δει πιο ρομαντικά. Τώρα θα κάνω ένα αγώνα εκεί και ανυπομονώ γιατί εκεί έχω πολλούς φαν και δεν έχω πάει ποτέ στο παρελθόν.
Παράλληλα θα κάνω τη ρεβάνς με τον αθλητή που είχα χάσει πριν 2 χρόνια που με είχε τραυματίσει στο σαγόνι μου. Τις ήττες μου τις διαχειρίζομαι περίεργα . Πεισμώνω και πηγαίνω πίσω και βλέπω τα λάθη μου που με οδήγησαν στην ήττα και φροντίζω να τα διορθώσω», καταλήγει.


0 σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...