Ποια έδωσε 44.000 ευρώ για να πάρει τσάντα στον αγαπημένο της ~ Πικάντικο - όλα για ενημέρωση και για την επικαιρότητα του internet

Σάββατο 6 Ιουλίου 2013

Ποια έδωσε 44.000 ευρώ για να πάρει τσάντα στον αγαπημένο της


Βαθιά στο χέρι στη τσέπη έβαλε η Lady Gaga για να έχει στο πλευρό της τον Taylor Kinney.Η εκκεντρική τραγουδίστρια έδωσε 44.000 ευρώ για να του αγοράσει μία ιδιαίτερη τσάντα με αφορμή τα γενέθλιά του! Η Lady Gaga παρήγγειλε στον σχεδιαστή Damien Hirst μια τσάντα πλάτης, μιας και ο ίδιος έχει πει ότι τις λατρεύει.
Ο Taylor Kinney είχε πει σε συνέντευξή του: «Αν κάποιος με αγαπά πραγματικά, καλύτερα να μου αγοράσει μια τσάντα πλάτης. Βλέπετε εγώ δεν έχω πολύ γούστο σε αυτά. Θα την έχω για όσο καιρό δεν την χάσω ή δεν μου την κλέψουν, όπως συνηθίζεται».

0 σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...