«Δεν κάνω εκπτώσεις στην προσωπική μου ζωή» ~ Πικάντικο - όλα για ενημέρωση και για την επικαιρότητα του internet

Σάββατο 29 Ιουνίου 2013

«Δεν κάνω εκπτώσεις στην προσωπική μου ζωή»



Για την ηλικία του, τα χρόνια που περνάνε, τις εκπτώσεις στην προσωπική του ζωή και τη τελευταία του ταινία «Αν…» μίλησε ο Χριστόφορος Παπακαλιάτης στο «ΒΗΜagazino».
Για το αν είναι τόσο καλό παιδί όσο δείχνει ο ηθοποιός και σεναριογράφος είπε:
«Όχι, βέβαια. Θα ήταν τρομερά μονοδιάστατο και βαρετό. Και ξενέρωτο. Δυστυχώς ή ευτυχώς, και σκιές έχω, και πληγές, και διάφορα φορτία και βαρίδια... Απλώς δεν αφορούν κανέναν, παρά μόνο εμένα».
ο ηθοποιός ρωτήθηκε και για τον αν τον ενοχλεί που μεγαλώνει και σε λίγο καιρό θα γίνει 40 λέει: «Ακόμη δεν έχω φοβηθεί τον χρόνο. Οι γύρω μου πολλές φορές με κάνουν να το σκέφτομαι αυτό, και η αλήθεια είναι πως τότε όντως προς στιγμήν αγχώνομαι. Αυτό που με προβληματίζει μερικές φορές είναι άλλο. Αν στο μέλλον θα παραμείνω δημιουργικός. Το μόνο που φοβάμαι πραγματικά είναι να μη χάσω την ευτυχία που έχω τη στιγμή που γράφω και όταν φτιάχνω ιστορίες...».
Ο Χριστόφορος Παπακαλιάτης αναφέρθηκε και στις ανασφάλειές του αλλά και στο αν κάνει εκπτώσεις στην προσωπική του ζωή:
«Εκπτώσεις στην προσωπική μου ζωή όχι, μέχρι στιγμής δεν έχω κάνει ποτέ. Βέβαια, δεν έχω κάνει και τεράστια ανοίγματα, ώστε να μπω σε τέτοιο δίλημμα. Όμως από όσο με ξέρω, η ιδέα της έκπτωσης σε οτιδήποτε συναισθηματικό-προσωπικό μού είναι αποκρουστική. Όσο για τις ανασφάλειες, εννοείται πως έχω, κι αν χρειάζομαι βοήθεια είναι πιο πολύ για να τις λύσω παρά να τις σηκώσω ή να τις συντηρήσω. Τι να το κάνεις άμα ο άνθρωπός σου σηκώνει τις ανασφάλειές σου; Κάποια στιγμή θα τον πλακώσουν. Οι προσωπικές μας ανασφάλειες είναι πιο βαριές από κάθε άνθρωπο πλάι μας».
Τέλος για την πορεία του «Αν» δήλωσε ότι είναι απόλυτα ικανοποιημένος και ξεκαθάρισε ότι αισθάνεται τυχερός για την ομάδα που δούλεψε μαζί του.
«Δούλεψα πάρα πολύ σκληρά για να το φορτώσω στην τύχη και αυτό. Αν υπήρξα σε κάτι τυχερός, αυτό ήταν σε συνεργασίες με ηθοποιούς, συνεργείο και με την ομάδα παραγωγής της Village. Είναι εξαιρετικά σημαντικό να έχεις σε μια ταινία δυνατή ομάδα παραγωγής. Εκεί, ναι, ήμουν τυχερός».

0 σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...