Πασχαλινά Αστεία Status και Tweets... ~ Πικάντικο - όλα για ενημέρωση και για την επικαιρότητα του internet

Τετάρτη 8 Μαΐου 2013

Πασχαλινά Αστεία Status και Tweets...



Και αυτό το Πάσχα μεγαλούργησαν οι χρήστες των Facebook και Twitter...

Αν ειχαν χιουμορ στα διοδια,θα εβγαζαν 2 κοκκινα αυγα,θα τσουγκριζαμε κι αν κερδιζες,θα περνουσες τζαμπα!!!

Έχεις ένα αρνί, του περνάς σούβλα απ'το κεφάλι, μαγειρεύεις τα εντόσθια και χορεύεις γύρω του τσάμικο πυροβολώντας στον αέρα...
Απορούν και οι ζουλού...

Πηρατε αρνι;
-Ναι
-θα το σουβλισετε;
-οχι θα του μαθουμε να τραγουδαει Στανιση..

Είμαι Το Μαύρο Πρόβατο Της Οικογένειας Και Τώρα Το Πάσχα Νοιώθω Μια Ανασφάλεια..

Η Ελληνική Τροχαία εύχεται στους προσεκτικούς οδηγούς Καλό Πάσχα. Στους απρόσεκτους, Καλή Ανάσταση

...Που θα πάτε το Πάσχα;
- Στο σαλόνι μάλλον, γιορτινή μέρα, μην τρώμε πάλι στην κουζίνα...!!

Λόγω ημερών θα παρακαλούσα να μην λέτε άσεμνες βρισιές, αλλά νηστίσιμες. Π.χ. ίσα μωρή σαρδέλα, άντε ρε λούτσε, είσαι και πολύ κουτσομούρα κτλπ. Ευχαριστώ

Ήθελα να πω διακριτικά σε μια φίλη μου ότι πάχυνε κ έχει γίνει σαν τσουρέκι.
Πήρα ένα αυγό και της το έβαλα στον αφαλό. Δε γέλασε

Νονά το Πάσχα μη μου φέρεις αυγό...
Φέρε μου δεύτερη λαμπάδα...
ΜΟΥ ΗΡΘΕ Η ΔΕΗ...ΘΑ ΧΡΕΙΑΣΤΕΙ...

Ξέρει κανείς αν ταΐσω τις κότες παντζάρια... θα βγουν απευθείας τα αυγά κόκκινα ?

Μην κρίνεις κανέναν από τη παρέα του...
Φαντάσου πως ο Ιούδας, είχε...
την καλύτερη...!

-Πάτερ, φήμες λένε ότι ασχολείσαι πιο πολύ με το Facebook παρά με την Εκκλησία.
-Ποιος τα λέει αυτά να τον μπλοκάρω;

Μου ζήτησε να του στείλω μια καυτή φωτο...
Του έστειλα κάτι τσουρέκια που μόλις βγήκαν από το φούρνο....

Κακώς την έκραξα την πρώην ότι δεν ήξερε να μαγειρεύει, μια χαρά τσουρέκια μου τα’κανε.

Το πραγματικό λάθος στην διαφήμιση του Jumbo δεν είναι η Στανίση, με το σατέν κόκκινο φόρεμα...
Αλλά το ότι πάει την λαμπάδα... μια μέρα μετά την Ανάσταση!!!

Όταν βαριέμαι πηγαίνω σε νονούς της νύχτας και τους ρωτάω πότε θα μου φέρουν την λαμπάδα μου..

Επιστροφή πινακίδων λόγω Πάσχα.
Μου επέστρεψαν και την δικιά μου.
Την κρέμασα.... στο λαιμό.

Ιερουσαλήμ Radio 29 μ.χ.
Ο Ιούδας αφιερώνει στον φίλο του Ιησού το "Δεν σου κάνω τον Άγιο".

Ούτε Γαϊτάνοςς, ούτε Σαντικάι.
Ψάλτης είναι μόνο ο Στάθης…

Άντε και σε λίγες μέρες θα πάρουμε και το δώρο του Πασχαχαχαχαχαχαχαχα!!!

Έφαγα μία ήττα και δεν ξέρω αν είναι νηστίσιμη. Να σκάσω είμαι.

Μπηκα σε ενα γυραδικο και τους φωναξα “Ψηλα τα χερια, νηστεια”

0 σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...