Μια πρωτότυπη φάρσα-διαφήμιση για να αναδείξουν τα χαρακτηριστικά των οθόνων δημιούργησαν οι υπεύθυνοι της LG Βελγίου.
Το “Stage Fright – So Real It's Scary 2”,όπως ονομάζεται το project έχει δημιουργήσει πανικό στο Youtube,όντα μια πολύ έξυπνη διαφήμιση... Το concept είναι πολύ απλό...
Η ομάδα της LG εγκαθιστά τα IPS 21:9 UltraWide monitors,τις νέες οθόνες που η εταιρεία θεωρεί ότι απεικονίζουν την εικόνα σαν να είναι ζωντανή μέσα στο χώρο μια δημόσιας τουαλέτας και μάλιστα ανδρική.
Οι ανυποψίαστοι άνδρες πλησιάζουν στη τουαλέτα και ξαφνικά στα monitors που έχουν τοποθετηθεί από πάνω τους,εμφανίζονται μοντέλα σε πραγματικό χρόνο και είναι υπερβολικά ρεαλιστική η προβολή τους,ενώ οι αντιδράσεις των ανδρών είναι απίστευτες...
Δείτε το βίντεο που ακολουθεί και θα καταλάβετε...
Το “Stage Fright – So Real It's Scary 2”,όπως ονομάζεται το project έχει δημιουργήσει πανικό στο Youtube,όντα μια πολύ έξυπνη διαφήμιση... Το concept είναι πολύ απλό...
Η ομάδα της LG εγκαθιστά τα IPS 21:9 UltraWide monitors,τις νέες οθόνες που η εταιρεία θεωρεί ότι απεικονίζουν την εικόνα σαν να είναι ζωντανή μέσα στο χώρο μια δημόσιας τουαλέτας και μάλιστα ανδρική.
Οι ανυποψίαστοι άνδρες πλησιάζουν στη τουαλέτα και ξαφνικά στα monitors που έχουν τοποθετηθεί από πάνω τους,εμφανίζονται μοντέλα σε πραγματικό χρόνο και είναι υπερβολικά ρεαλιστική η προβολή τους,ενώ οι αντιδράσεις των ανδρών είναι απίστευτες...
Δείτε το βίντεο που ακολουθεί και θα καταλάβετε...
0 σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου