Γεννήθηκε την ίδια μέρα με τη μητέρα της και τη γιαγιά της ~ Πικάντικο - όλα για ενημέρωση και για την επικαιρότητα του internet

Κυριακή 31 Μαρτίου 2013

Γεννήθηκε την ίδια μέρα με τη μητέρα της και τη γιαγιά της



Ένα κοριτσάκι γεννήθηκε ακριβώς την ίδια ημερομηνία με τη μητέρα αλλά και τη γιαγιά του, περίπτωση που συμβαίνει μία φορά στις 130.000 γεννήσεις.
Η Olivia Spiller, σύμφωνα με την Dailymail ήρθε στη ζωή την περασμένη Κυριακή στις 24 Μαρτίου. Εκείνη η ημέρα έμελλε να γίνει τριπλή γιορτή για την οικογένεια καθώς στις 24 Μαρτίου η μητέρα της Natasha Woodgate έγινε 21 ετών και η γιαγιά της Nicky Woodgate έκλεισε τα 51.
Οι επιστήμονες τονίζουν πως οι πιθανότητες να ταυτιστεί η ημερομηνία γέννησης τριών γενεών είναι ελάχιστες (για του λόγου το αληθές: 133,225-1). Η Olivia γεννήθηκε 5 ημέρες μετά την τελική προθεσμία που έδιναν οι γιατροί στη μητέρα της, εκπληρώνοντας έτσι το οικογενειακό ''γραφτό''.
''Είναι τόσο παράξενο να γεννηθούμε όλες την ίδια ημέρα αλλά είμαι ευτυχισμένη που μπορούμε να μοιραστούμε κάτι τόσο ιδιαίτερο όλες μαζί'' δηλώνει η μητέρα Natasha Woodgate. Η γιαγιά είχε προβλέψει αυτή την παράξενη σύμπτωση ήδη από την κόρη της: ''Όταν ήταν να γεννήσω την κόρη μου, είχα καθυστερήσει 2 εβδομάδες. Όταν η Natasha έπαθε το ίδιο είχα την αίσθηση πως θα συμβεί''.
''Η Olivia είναι πανέμορφη, είναι το πρώτο εγγόνι μου και αισθάνομαι ευτυχία που είμαι γιαγιά. Είμαι απλά υπερήφανη'' δηλώνει η 51χρονη NickyΌσο για τον πατέρα του νεογέννητου κοριτσιού: Είχε μπει για τα καλά στο χορό των στοιχημάτων καθώς πόνταρε στην ημερομηνία γέννησης της κόρης του.

0 σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...