Βγήκε στην αυλή και βρήκε νεκρό τον πατέρα του ~ Πικάντικο - όλα για ενημέρωση και για την επικαιρότητα του internet

Τετάρτη 6 Φεβρουαρίου 2013

Βγήκε στην αυλή και βρήκε νεκρό τον πατέρα του



Ήταν οκτώ το βράδυ όταν βγήκε έξω από το σπίτι για να δει που είναι ο πατέρας του. Είχαν έρθει για να ξεκουραστούν για λίγες μέρες στο εξοχικό που διατηρούν στην Ερέτρια...
Σύμφωνα με το evianews.com, όταν προχώρησε λίγα βήματα από την πόρτα εισόδου, πάγωσε.
Ο πατέρας του ήταν πεσμένος και χωρίς τις αισθήσεις του στην αυλή του σπιτιού του. Με όση δύναμη βρήκε εκείνη την στιγμή, κάλεσε την μητέρα του.
Αν και τον μετέφεραν γρήγορα στο νοσοκομείο της Χαλκίδας ο 70χρονος άντρας ήταν νεκρός βυθίζοντας στο πένθος τους δικούς του ανθρώπους.

0 σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...