Oι εξομολογήσεις του Πάνου Μουζουράκη! ~ Πικάντικο - όλα για ενημέρωση και για την επικαιρότητα του internet

Κυριακή 23 Δεκεμβρίου 2012

Oι εξομολογήσεις του Πάνου Μουζουράκη!



Εξηγεί πως «έμπλεξε» και «ξέμπλεξε» απο τις παράνομες ουσίες, γιατί συνεχίζει να πίνει και πόσο απίθανο είναι να κάνει παιδί με τη Μαρία Σολωμού...
Συνέντευξη στο περιοδικό «ΕΓΩ» και τον Γιάννη Βίτσα παραχώρησε ο Πάνος Μουζουράκης και παραδέχθηκε πως στο παρελθόν έκανε χρήση παράνομων ουσιών.
«Οι παράνομες ουσίες άρχισαν να με «χαλάνε». Δεν έπινα τίποτα ιδιαίτερα παράνομες ουσίες, μόνο «τσιγάρα». Το μόνο πράγμα που έκανε ήταν να πολλαπλασιάζει τις ανασφάλειες. Έτσι το σταμάτησα. Δυστυχώς, το αλκοόλ δεν είχε την ίδια επήρεια πάνω μου, οπότε συνεχίζω και πίνω. Αλλά θα πιω είτε είμαι στεναχωρημένος, είτε χαρούμενος. Οπότε όταν πληγώνομαι, απλώς στεναχωριέμαι. Μπορεί και να πέσω σε μια μικρή κατάθλιψη για να το ξεπεράσω. Γενικότερα, όμως, δεν μ’ αρέσει να μην έχω τον έλεγχο των συναισθημάτων και του εγκεφάλου μου, κάτι που παθαίνω συχνά. Την κατάθλιψη την ξεπερνάω ψάχνοντας βοήθεια σε φίλους».
Ο Πάνος Μουζουράκης μίλησε για την Μαρία Σολωμού.
«Για μένα είναι αυτό που περιγράφει ο Σωκράτης Μάλαμας σ’ ένα τραγούδι. Είναι «δώρο του κόσμου». Η Μαρία είναι ένα δώρο στη ζωή μου, για κάτι που έκανα σωστά κι ακόμα δεν ξέρω τι. Δεν μπορώ να φανταστώ να κάνω παιδιά, το θεωρώ τρομερή ευθύνη. Είναι μεγάλη αλλαγή και δεν ξέρω αν είναι μόνο καλή. Όσοι κάνουν παιδιά, την πρώτη εβδομάδα σου μιλάνε για το θαύμα της μητρότητας και της πατρότητας, ύστερα δεν σου ξαναμιλάνε γιατί δεν προλαβαίνουν. Μ’ αρέσει η ζωή μου έτσι όπως είναι. Δεν ξέρω αν είναι εγωιστικό αυτό αλλά νομίζω ότι δεν θα είχα το χρόνο που χρειάζεται να αφιερώσω και που θα ήταν δίκαιο και για τους δύο. Στα είκοσι μου νόμιζα ότι θα πεθάνω και ήθελα ν’ αφήσω κάτι πίσω μου. Εκεί κατάλαβα πόσο εγωιστική πράξη –για μενα- είναι η τεκνοποίηση».


0 σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...