Γεννημένος σε στρατόπεδο συγκέντρωσης ~ Πικάντικο - όλα για ενημέρωση και για την επικαιρότητα του internet

Τρίτη 4 Δεκεμβρίου 2012

Γεννημένος σε στρατόπεδο συγκέντρωσης



Ο Shin Dong δεν είναι κάποιος που είχε την ατυχία να σταλεί σε στρατόπεδο συγκέντρωσης. Αλλά είχε την ατυχία να γεννηθεί σε ένα από αυτά. Και για το μεγαλύτερο μέρος της ζωής του, μέχρι δηλαδή και τα 23 του χρόνια δεν είχε ιδέα ότι υπήρχε ζωή έξω από αυτή την κόλαση.
Ο 31χρονος Βορειοκορεάτης Shin διηγήθηκε την συγκλονιστική του ιστορία στην δημοφιλή εκπομπή του cbs 60 Minutes. Μιλώντας στον παρουσιαστή είπε πως κατάφερε να αποδράσει από το κολαστήριο και πως υιοθετήθηκε από μια οικογένεια Αμερικανών στο Οχάιο των Ηωνωμένων Πολιτειών.
«Όταν ήμουν στο στρατόπεδο δεν θυμάμαι να κλαίει τόσο πολύ. Ακόμα και όταν οι γονείς μου εκτελέστηκαν μπροστά στα μάτια μου τόσα δάκρυα δεν κύλησαν από τα μάτια μου. Τώρα για παράδειγμα και όταν βλέπω φωτογραφίες και βίντεο από το Ολοκαύτωμα πραγματικά δεν μπορώ να συγκρατήσω τα δάκρυά μου. Νομίζω πως είμαι ένα ζώο που απλά έχει ανθρώπινη μορφή», είπε ο Shin.
Από τότε που απέδρασε ο Dong προσπαθεί να εντάξει τον εαυτό του στην κοινωνία και να γίνει ένας καλός άνθρωπος.

0 σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...