Το μήνυμα της μητέρας του Π. Φύσσα στα μέλη της Χρυσής Αυγής ~ Πικάντικο - όλα για ενημέρωση και για την επικαιρότητα του internet

Δευτέρα 7 Οκτωβρίου 2013

Το μήνυμα της μητέρας του Π. Φύσσα στα μέλη της Χρυσής Αυγής

fussas


Ο άδικος τρόπος, με τον οποίο έχασε το παιδί της, είναι κάτι που δεν μπορεί να αποδεχτεί η μητέρα του Παύλου Φύσσα, η οποία θέλησε να στείλει το δικό της μήνυμα στο Γιώργο Ρουπακιά, αλλά και τα μέλη της Χρυσής Αυγής που εμπλέκονται στη δολοφονία.

“Ζητάω από όλους τους υπέυθυνους για τη δολοφονία και από αυτόν που έχωσε το μαχαίρι… Θέλω το παιδί μου πίσω”, ήταν τα λόγια της, σε συνέντευξη που παραχώρησε στον ALPHA.

“Η αστυνομία ήταν εκεί και δεν έκανε τίποτα. Ήταν δυνατός μέχρι την τελεταία στιγμή, τα τελευταία λεπτά της ζωής του, και υπέδειξε τον δράστη και τι έγινε. Οι αστυνομικοί έβλεπαν και δεν έκαναν κάτι. Τίποτα απολύτως. Δεν ξέρω γιατί. Πιστεώ οτι και αυτό θα βγει στην επιφάνεια, όπως πολλά άλλα… Ίσως από φόβο ή από εντολές που είχαν. Δεν γνωρίζω”.

Και συνέχισε: “Δεν υπήρξε συμπλοκή, ήταν δολοφονία. Δεν υπήρξε κανένας διάλογος των παιδιών με τους δράστες. Έφευγαν από την καφετέρια για να πάνε στα σπίτια τους. Ήταν εν ψυχρώ δολοφονία… Αν δεν ήταν ο Παύλος να δείξει τον δράστη, πιστεύω ότι θα έφευγε και θα ήταν ένα γεγονός που δεν το γνωρίζαμε”.


Όσο για το αν αισθάνεται δικαιωμένη για τις αποκαλύψει, είπε: “Ένα κομμάτι μου είναι δικαιωμένο. Θέλω να φτάσει μέχρι τέλος, αλλά για μένα δεν θα αλλάξει τίποτα.Υπάρχει το κομμάτι μου που θέλει έστω να γίνει κάτι, αλλά η άλλη πλευρά μου λέει ότι δεν μου φτάνουν όλα αυτά. Θέλω το παιδί μου πίσω”.

Αναφερόμενη στον Παύλο Φύσσα, είπε: “Δεν φοβόταν να περπατήσει ελεύθερος, γιατί η ζωή του ανήκε αλλού. Δεν είχε σχέση με την πολιτική και δεν είχε λόγους να φοβηθεί. Δεν είχαμε πολλές πολιτικές συζητήσεις στο σπίτι. Σε κάποιες συζητήσεις, η δική μου απορία ήταν πώς έγιναν τόσοι πολλοί οι χρυσαυγίτες”.

Όσο για την απελευθέρωση του Ηλία Κασιδιάρη και την επίθεσή του σε δημοσιογράφους και καμεραμέν είπε: “Εξακολουθούμε μετά το αίμα του παιδιού μου να ζούμε τραγικές στιγμές. Εξακολουθούν να φέρονται με τον ίδιο τρόπο. Τίποτα δεν άλλαξε”.

Για τις στιγμές, αμέσως μετά το θάνατο του γιου της και πώς το έμαθε, είπε: “Ειδοποιηθήκαμε εγώ και η κόρη μας από τον πατέρα του ότι είχε ένα ατύχημα. Ότι έπεσε κάτω και χτύπησε λίγο στο κεφάλι και ήρθε να με πάρει για να με πάει στο νοσοκομείο. Σε καμία περίπτωση δεν το πίστεψα αλλά δεν ήθελα να πιστέψω ότι δεν θα τον ξαναδώ. Στο νοσοκομείο μου το είπαν και εκεί σταμάτησε ο χρόνος… Μου είπε ο γιατρός ότι έφυγε έτσι και να είστε σίγουρη ότι θα πληρώσουν”.





Το μήνυμα της μητέρας του Π. Φύσσα στα μέλη της Χρυσής Αυγής

0 σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...