16χρονος μαθητής αυτοπυροβολήθηκε στην αυλή σχολείου αφού πρώτα το δήλωσε στο Facebook ~ Πικάντικο - όλα για ενημέρωση και για την επικαιρότητα του internet

Πέμπτη 17 Οκτωβρίου 2013

16χρονος μαθητής αυτοπυροβολήθηκε στην αυλή σχολείου αφού πρώτα το δήλωσε στο Facebook

autoktonia


Μια απίστευτη τραγωδία σημειώθηκε στην αυλή σχολείου στο Όστιν του Τέξας.

Ένας 16χρονος μαθητής, χωρίς να δώσει κανένα σημάδι,  ξαφνικά έβγαλε ένα πιστόλι και αυτοπυροβολήθηκε.


«Απλά έβγαλε το πιστόλι από το μπουφάν του, ακούστηκε ένα «μπαμ» και μετά βρέθηκε στο έδαφος» δήλωσαν αυτόπτες μάρτυρες σε τοπικά μέσα ενημέρωσης.

Λίγο πριν το απονεονημένο διάβημα ο 16χρονος είχε γράψει στο προφίλ του στο facebook: «Δεν ξέρω αν αυτό θα επηρεάσει τους ανθρώπους ή αν κάποιος από εσάς θα ενδιαφερθεί αλλά απλώς θέλω να πω ότι αυτοκτονώ όχι για την πρώην μου αλλά γιατί κουράστηκα να είμαι αυτό που είμαι και έχω προκαλέσιε μεγάλο πόνο στη μητέρα μου… Αυτό που θέλω να πω είναι ότι λυπάμαι…».

Τα σχολεία στο Τέξας δεν διαθέτουν μεταλλικούς ανιχνευτές.



16χρονος μαθητής αυτοπυροβολήθηκε στην αυλή σχολείου αφού πρώτα το δήλωσε στο Facebook

0 σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...