Ποια πασίγνωστη ηθοποιός δηλώνει ότι έκανε σεξ στα 14 της; ~ Πικάντικο - όλα για ενημέρωση και για την επικαιρότητα του internet

Τρίτη 29 Οκτωβρίου 2013

Ποια πασίγνωστη ηθοποιός δηλώνει ότι έκανε σεξ στα 14 της;

belluci


Πασίγνωστη ηθοποιός δηλώνει: « “Εκανα πρώτη φορά σεξ στα 14 και το ήξεραν οι γονείς μου »


Έδωσε μία άκρως αποκαλυπτική συνέντευξη και μίλησε για όλα!


Ο λόγος για την  Μόνικα Μπελούτσι , που σύμφωνα με το gossiptv μίλησε στο περιοδικό «Άννα» και αποκάλυψε πως έκανε για πρώτη φορά σεξ στα 14 της. « Το γνώριζαν όμως και οι γονείς μου, δύο υπέροχοι άνθρωποι, γιατί στο σπίτι μας μιλούσαμε ανοιχτά ».


Όσο για το αν είχε κάποιες δυσκολίες στην αρχή της καριέρας της είπε με ειλικρίνεια: « Στην αρχή της καριέρας μου, όταν ήμουν πολύ νέα, μου έτυχε δύο ή τρεις φορές να με καλέσουν σε γεύμα ή σε πάρτι και να βρεθώ αντιμέτωπη με δυσάρεστες και άβολες καταστάσεις. Ήταν βραδιές αμφιβόλου ηθικής. Όμως κάτι τέτοιες ώρες έχεις δύο λύσεις: ή κάθεσαι ή τα παρατάς και φεύγεις πληρώνοντας το τίμημα. Που σημαίνει ότι απαρνιέσαι μια καλή ευκαιρία ανάδειξής σου και ξεκινάς πάλι να ψάχνεις δουλειά ».
belluci1



Ποια πασίγνωστη ηθοποιός δηλώνει ότι έκανε σεξ στα 14 της;

0 σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...