Επιτέλους η Ναταλία Γερμανού το παραδέχτηκε: «Ναι, είμαι ....» ~ Πικάντικο - όλα για ενημέρωση και για την επικαιρότητα του internet

Δευτέρα 23 Σεπτεμβρίου 2013

Επιτέλους η Ναταλία Γερμανού το παραδέχτηκε: «Ναι, είμαι ....»


Για πρώτη φορά το παραδέχεται η Ναταλία Γερμανού. Ναι, είναι ....ερωτευμένη με τον Μάνο Ιωάννου με τον οποίο προσπάθησαν –μάταια βέβαια- να κρατήσουν τον έρωτά τους μακριά από τα φώτα της δημοσιότητας.
Μιλώντας για τις νέες αρχές που κάνει στη ζωή της αυτόν τον καιρό, η ίδια σχολιάζει: «Η προσωπική μου ζωή έχει πολλές καινούργιες αρχές, όπως και η επαγγελματική μου, που μετρά 25 χρονιά. Απλά δεν είμαι 25 ή 30χρόνια σε μια σχέση - αν και ίσως θα έπρπε. Αλλά είμαι πολύ καλά».
Και ύστερα έρχεται η παραδοχή για τα συναισθήματα που νιώθει: «Ναι, είμαι ερωτευμένη. Ποτέ δεν μπαίνω στη διαδικασία μιας σχέσης αν δεν είμαι ερωτευμένη. Το αποφεύγω». Επίσης επιβεβαιώνει μιλώντας στο Θέμα τη σχέση της με τον Μάνο Ιωάννου: «Ναι, ισχύουν τα δημοσιεύματα, αλλά δεν θέλω να το συζητήσω παραπάνω!»


0 σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...