Ορέστης Τζιόβας: Δουλεύω σε cafe για να ζήσω ~ Πικάντικο - όλα για ενημέρωση και για την επικαιρότητα του internet

Δευτέρα 15 Ιουλίου 2013

Ορέστης Τζιόβας: Δουλεύω σε cafe για να ζήσω


«Δουλεύω σε ένα café της γειτονιάς, για συμπλήρωμα χρημάτων και δεν νιώθω καθόλου άβολα. Τα έξοδα αυξήθηκαν με την κρίση και χρειαζόμουν συμπλήρωμα... Ως άνθρωπος είμαι ολιγαρκής. Δεν ζητάω πολλά. Το μόνο που ζητάω είναι ένα σπίτι να κοιμάμαι και να τρώω. Να υπάρχει μια σιγουριά. Τα άλλα τα θεωρώ πολυτέλεια. Νοικιάζω ένα πολύ μικρό διαμέρισμα και αυτό μου αρκεί». Με αυτά τα λόγια ο «κούκλος του θεάτρου», όπως αποκαλούν τον Ορέστη Τζιόβα, μιλάει στη News για τα παιδικά του χρόνια στη Θεσσαλονίκη, για το μέλλον του, αλλά και για τη χαμηλής διαβίωσης ζωή που κάνει, χωρίς πολυτέλειες, μιας και ο ίδιος δηλώνει ολιγαρκής. Τον βρήκαμε σε ένα από τα διαλείμματα του θεατρικού έργου στο οποίο πρωταγωνιστεί «Ωχ, τι κόσμος γιαγιά», στο Θέατρο «Λαμπέτη».
Χαμηλών τόνων με συναίσθηση του ποιος είναι ο «Ορέστης», παραδέχεται ότι όταν του γίνεται μια πρόταση, κοιτάζει κυρίως τον ανθρώπινο παράγοντα των συνεργατών του. «Με ενδιαφέρει να μπορώ να συνομιλώ φιλικά με τον άλλον. Δεν μου αρέσει το απρόσωπο», λέει χαρακτηριστικά, ενώ για τα παιδικά του χρόνια αναφέρει. «Κατάγομαι από τη Θεσσαλονίκη. Στα παιδικά μου χρόνια δεν είχα πολλά πολλά με την Τέχνη, παρά μόνο σε δύο παιδικές παραστάσεις. Εμένα με ενδιέφερε να παίρνω καλούς βαθμούς και να γνωρίζω πώς θα συνεχίσω την πορεία μου. Κατά τα 20 χρόνια μου άρχισα να ψάχνομαι με το θέατρο και με το τι θα κάνω. Έδωσα εξετάσεις στις κρατικές σχολές και μετά άρχισα να ασχολούμαι εντατικά», λέει, ενώ μας αναφέρει ότι κατάγεται από μεσοαστή οικογένεια.
Τα τελευταία εικοσιτετράωρα η είδηση ότι ο Ορέστης Τζιόβας δουλεύει και σε καφετέρια για συμπλήρωμα εσόδων έχει προκαλέσει εντύπωση. «Ναι, είναι αλήθεια. Δουλεύω και σε cafe της γειτονιάς για να μπορέσω να τα φέρω βόλτα. Είχαν αυξηθεί τα έξοδά μου με την κρίση και έπρεπε κάτι να κάνω», αναφέρει. Τον ρωτάμε αν είναι αισιόδοξος. «Σε προσωπικό επίπεδο, είμαι αισιόδοξος. Γιατί η προσωπική μου αισιοδοξία δεν έχει πολλά επίπεδα. Το μόνο που ζητάω είναι να είμαι μέσα στο επάγγελμα το οποίο αγαπάω, να τρώω και να κοιμάμαι». Όσο για το αν σκέφτεται να αποκτήσει παιδί; «Δεν ξέρω αν σε αυτή την κοινωνία που ζούμε θα ήθελα να φέρω ένα παιδί. Η κοινωνία του σήμερα είναι πολύ σκληρή. Πρέπει να είσαι λαμόγιο για να επιβιώσεις».

«Η ομορφιά με βοήθησε...»
Αντικειμενικά θεωρείται από τους πολύ όμορφους του ελληνικού θεάτρου και της τηλεόρασης. «Η ομορφιά αντικειμενικά έπαιξε ρόλο και σε μένα, όπως παίζει σε όλους. Θεωρώ ότι να είσαι όμορφος, καθαρός και τίμιος είναι προτερήματα σήμερα», επισημαίνει. Ο ίδιος αναφέρει ότι σημαντικός παράγοντας στην αισιοδοξία και στην ευεξία παίζει ο καλός τρόπος ζωής. «Μου αρέσει να ξυπνάω πρωί, να πίνω έναν χυμό, να βγάζω τον σκύλο μου βόλτα και γενικά να χαλαρώνω με απλά πράγματα», λέει, ενώ συμπληρώνει ότι του αρέσει να διαβάζει βιβλία με ουσία. Αυτό το διάστημα διαβάζει το έργο του Καζαντζάκη «Ο Χριστός ξανασταυρώνεται».

0 σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...