Μέχρι και σπίτια θα καθάριζε η Μάλφα για να ζήσει την οικογένειά της! ~ Πικάντικο - όλα για ενημέρωση και για την επικαιρότητα του internet

Σάββατο 6 Ιουλίου 2013

Μέχρι και σπίτια θα καθάριζε η Μάλφα για να ζήσει την οικογένειά της!


Αντιμέτωπη με οικονομικές δυσκολίες είναι και η Μπέσυ Μάλφα, η οποία μίλησε για τα προβλήματα οικονομικής φύσεως που έχει, εξομολογούμενη μάλιστα πως μέχρι και καθαρίστρια θα γινόταν, αν υπήρχε μεγάλη ανάγκη.
«Περνάω πάρα πολύ δύσκολα οικονομικά. Προς το παρόν δουλεύω στο θέατρο. Ως άνθρωπος, δεν ήμουν ποτέ ματαιόδοξη. Όταν θα έρθουν ακόμη πιο δύσκολα τα πράγματα, θα αναγκαστώ να κάνω άλλες δουλειές. Τι είχαμε, τι χάσαμε…»
Γι΄αυτό, τονίζει πως «θα κάνω τα πάντα για να ζήσω την οικογένεια μου. Θα μπορούσα να καθαρίζω και σπίτια. Δεν έχω πρόβλημα. Η δουλειά δεν είναι ντροπή, είναι περηφάνια!»
Μιλώντας στη συνέχεια στο περιοδικό ΕΓΩ για την καθημερινότητα της, ανέφερε πως «ξυπνώ στις 06:30 για να προετοιμάσω τα παιδιά μου για το σχολείο. Ευτυχώς επειδή ζει και η μητέρα μου με βοηθά σημαντικά. Χωρίς εκείνη, δεν θα τα κατάφερνα».
Τον εαυτό της δεν τον περιποιείται ιδιαίτερα, ενώ σε όσους της λένε πως από κοντά είναι πιο όμορφη και πιο νέα απ΄ ότι στην τηλεόραση, απαντά:
«Το ίδιο χάλια είμαι τόσο στη ζωή, όσο και στην τηλεόραση. Έχουμε και καθρέφτη σπίτι μας…»

0 σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...