Ελεονώρα Μελέτη: Περιγράφει τι έπαθε κάνοντας τη δίαιτα του Ντουκάν! ~ Πικάντικο - όλα για ενημέρωση και για την επικαιρότητα του internet

Παρασκευή 12 Ιουλίου 2013

Ελεονώρα Μελέτη: Περιγράφει τι έπαθε κάνοντας τη δίαιτα του Ντουκάν!


Η παρουσιάστρια παραδέχτηκε ότι έχασε κιλά αλλά..."Έχω κάνει κι εγώ την δίαιτα Ντουκάν", παραδέχθηκε η Ελεονώρα Μελέτη μέσα από την εκπομπή της την Πέμπτη 11 Ιουλίου, με αφορμή την προβολή ενός θέματος για την σύλληψη του διαιτολόγου μετά τον θάνατο εκατοντάδων ανθρώπων που ακολούθησαν την δίαιτά του.
"Χάνεις αμέσως βάρος, εμένα η ζυγαριά μου έδειξε αμέσως απώλεια κιλών που δεν χάνω εύκολα", είπε η παρουσιάστρια. "Είναι αλήθεια πως ξεφουσκώνεις αισθητά μετά από δυο μέρες.
Αλλά δεν χάνεις λίπος, χάνεις μυϊκή μάζα, φεύγει ο όγκος, αλλά δεν είναι καλό αυτό για τον οργανισμό, σου καταστρέφει τον μεταβολισμό.
Καταλάβαινα ότι δεν ήταν καλό για τον οργανισμό μου. Τρώγοντας μόνο κρέας, που τί είναι το κρέας ψοφίμια, η αναπνοή μύριζε πάρα πολύ, η άσχημη μυρωδιά δεν έφευγε με τίποτα", ανέφερε η Ελεονώρα Μελέτη.

0 σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...