Δείτε ποιος 82χρονος Έλληνας πρωταγωνιστής έχει σχέση με 35χρονη! ~ Πικάντικο - όλα για ενημέρωση και για την επικαιρότητα του internet

Δευτέρα 8 Ιουλίου 2013

Δείτε ποιος 82χρονος Έλληνας πρωταγωνιστής έχει σχέση με 35χρονη!


Αυτός είναι 82 χρονών και η νέα του σύντροφος 35! Έχουν 47 χρόνια διαφορά αλά ο έρωτας χρόνια δεν κοιτά...
Ο λόγος για τον... Κώστα Βουτσά που σε συνέντευξή του στο περιοδικό
Super Tv μίλησε για τη σχέση του. Και δεν δίστασε να αναφέρει την μεγάλη διαφορά ηλικίας που έχει με την τωρινή σύντροφό του.
"Εννοείται ότι ο έρωτας δεν έχει ηλικία! Είμαι 82 ετών, έχω συνδεθεί με μια κοπέλα 35 ετών και έχω ξανανιώσει. Με έχει επαναφέρει σε πρότερη ηλικία" είπε χαρακτηριστικά!
Είναι ερωτευμένος ο Κώστας Βουτσάς; Ο ίδιος δηλώνει: "Πάντα είμαι ερωτευμένος. Με τη ζωή, με τη δουλειά μου και πάνω απ' όλα με τις γυναίκες".


0 σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...