Χάρη στην τεχνολογία 3D-printing απέκτησε... πρόσωπο! ~ Πικάντικο - όλα για ενημέρωση και για την επικαιρότητα του internet

Πέμπτη 4 Απριλίου 2013

Χάρη στην τεχνολογία 3D-printing απέκτησε... πρόσωπο!



Τέσσερα χρόνια πριν οι γιατροί εντόπισαν έναν μεγάλο όγκο στο πρόσωπο του και προκειμένου να σταματήσουν τον καρκίνο αναγκάστηκαν να αφαιρέσουν το μεγαλύτερο μέρος της αριστερής πλευράς του προσώπού του...
Το αποτέλεσμα ήταν ο Eric Moger να ξεπεράσει τον καρκίνο αλλά να καταλήξει με μια μεγάλη τρύπα στο μάτι, το μάγουλι και το σαγόνι.
Ο γιατρός που τον χειρούργησε τον σύστησε στον Dr. Andrew Dawood, χειρουργό οδοντίατρο που εξειδικεύεται στα εμφυτεύματα και ο τελευταίος δημιούργησε το νέο του "πρόσωπο" κάνοντας χρήση τεχνολογίας 3D printing.
Επιπλέον ένα νέο εμφύτευμα στο εσωτερικό του στόματος του, επιτρέπει στον Moger να τρώει και να πίνει και πάλι φυσιολογικά -για πρώτη φορά μετά την επέμβαση.

Ο Eric Moger δήλωσε:
"Όταν το είχα στα χέρια μου ήταν σα να κρατάω το ίδιο μου το πρόσωπο. Όταν το έβαλα στο πρόσωπό μου δε μπορούσα να πιστέψω πόσο καλό ήταν. Τώρα έχω ένα ολοκαίνουριο πρόσωπσο για το γάμο μου. Μπορώ να ξεκινήσω και πάλι τη ζωή μου μετά από 4,5 περίπου χρόνια."

0 σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...